luni, 11 octombrie 2010

Prietenie

Prietenie ... doar un cliseu de bun gust ... unii ar spune ca de prost gust ...
Si nu e asa ... cel putin nu si in cazul meu ... Sunt inconjurata de prieteni pe care simplu pot sa îi numesc ingeri . Ei imi sunt aproape atunci cand plang ... cand rad , cand am chef de o șotie . Ei ... ma fac sa ma simt bine in orice moment al zilei ... ei sunt principalul motiv pentru care ma simt bine .
Si totusi ... cel mai mult o iubesc pe ea ... pe cea mai dulce dintre toti ... pe prietena mea de șotii , de ras , de plans . Prietena ideala .
E o persoana deosebita ... cu un spirit critic deosebit , e cea mai dulce persoana pe care am intalnit-o . Cu ea rad , plang , povestesc , barfesc chestii elementare ... cu ea totul e mai usor .
Si pentru asta vreau ca sa îi multumesc ...

Te iubesc Alinutza :X:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu