joi, 23 septembrie 2010

Am invatat ...

Ce am invatat ... ???
E un cliseu copilaresc , dar in ultimul timp am invatat o multime de lucruri interesante :) ... cum ar fi :
1.Am invatat sa fiu mai buna de cat altii / sau macar sa incerc sa fiu .
2.Am invatat ca trebuie sa te desparti de persoanele dragi cu cuvinte calde ... s-ar putea sa fie ultima data cand îi vezi .
3.Am invatat sa imi iubesc parinti.
4.Am invatat sa respect profesorii si scoala .
5.Am invatat sa am incredere im mine .
6.Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie , altora s-ar putea sa nu le pese .
7.Am invatat ca dureaza ani sa capeti incredere si doar cateva secunde sa o pierzi .
8.Am invatat ca atunci cand sunt plictisita am dreptul sa fac orice vreau ca sa alung pictiseala , dar totul cu o limita.
:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu