miercuri, 22 septembrie 2010

Gata !!!

M-am saturat de atata ipocrizie ... M-am saturat de atata falsitate ... M-am saturat de atatia prieteni falsi .
Ti-e iti place sa te joci ? Sa te ascunzi dupa o masca ,doar pentru a fi apreciat de altii ?
... Uite eu nu suport persoanele false ... ipocrite ... irascibile ...
M-am saturat sa te vad cum te chinui sa fi ca mine ... ca altele ... sa ma copii ... sa o copii ... nu crezi ca ar fi mai bine sa iti arati adevarata fata , sa incerci sa ai incredere in tine ? Nu vreau sa te critic ... dar daca te lasa asa , doar te incurajez sa faci ceea ce mie nu imi place .
Incearca sa iti scoti masca pe care ti-ai construit-o pana nu e prea tarziu ... incearca sa renunti la falsitate ... fa-o macar de dragul prieteniei noastre !!! Poate ca o sa citesti asta si o sa ma intrebi pentru cine am scris-o ,dar nu o sa-ti raspund , daca o sa te simti ... simte-te si schimba-te ... incearca sa nu mai faci aceleasi greseli pe care le-ai facut in trecut ... Incearca sa te schimbi pentru ca intotdeauna e loc de mai bine .
Pana atunci te-am pupat :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu